houselannisters:

TODAY I BECOME RON SWANSON

image

(via yvette0223)

4 July 2014 @ 3am | 341 notes
tags: parks and rec

American flags from 1767 to present

(Source: cerebralzero, via holycrackerz)

4 July 2014 @ 3am | 25,194 notes

ruinedchildhood:

This could be us..

(via lifehelena)

1 June 2014 @ 12am | 249,061 notes
tags: OMG I'M DEAD I LOVE THIS AMBROSE LOVE ME WTF LOL

ruinedchildhood:

but you playin.

(via lifehelena)

1 June 2014 @ 12am | 217,846 notes
tags: lol wait for it wtf AMBROSE! LOOK

matthewjbest:

An assortment of recent collage fragments. These are the building blocks of my collages created from cut up comic books.
They are usually combined with a page from a Christie’s Auction House catalog, a fun collision of high and low.

These are so badass. I wish they were blown up and I’d hang these in my house!

(Source: )

30 May 2014 @ 1am | 3 notes
tags: art contemporary art comic comics

carryonghettowoman:

Get to know me meme 
Top 5 Favourite female charachters

↳ [2/5] Spencer Hastings
'you gotta love the Hastings . I just got released from a mental hospital, and they welcome my friends with tea and crumpets
28 May 2014 @ 1am | 525 notes
tags: spencer hastings pll

Ann-Margret in Bye Bye Birdie (George Sidney - 1963)

(Source: mabellonghetti, via myaffairwithnabokov)

16 May 2014 @ 12am | 1,927 notes
tags: bye bye birdie

sleepy-karkat:

cruelfortune:

dirteye:

ay ay Ron

finally someone made gifs for this

are you seriously gonna make a gifset of a video without linking everyone to it

(Source: ilikeubuturcrazy, via ramblinxman)

16 May 2014 @ 12am | 538,231 notes
tags: omg what i can't even

You have me

(Source: coffeewithpancakes, via loving--lea)

16 May 2014 @ 12am | 1,938 notes
tags: steroline
THE BAMON FANDOM RIGHT NOW

dontstopfangirling:

image

15 May 2014 @ 11pm | 55 notes
tags: bamon ya'll think ya'll cute i was like awww bamon shippers got a real moment claps i'm so happy for you all tvd the vampire diaries